Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Oh :))

Yıllar önce haritama baktığımda Çarşamba uğurlu gününüz yazıyordu... inanmıştım aslında ama önyargılarım vardı.. ama artık kesin inanıyorum.....

Dikkatle gözlemledim.. şans bana çoğunlukla Çarşamba günleri geliyor....

Güzel ve sevindirici haberleri Çarşambaları aldım...

Kuruntularımın boşa çıktığı zamanlarıda....

evet.. günlerden bugün çarşamba....

son zamanlar uzattığım ve çok sevdiğim(!) okul yüzünden çok gergin zamanlar geçiriyordum....

alttan aldığım derslerden birinin notu benim için çok önemliydi...

çünkü o dersten bir GEÇER not almam AGNO mu değiştirerek seneye mezun olmamı sağlayacaktı....

ve kalsam okuma hakkımın son yılı olan 5.yıl afedersiniz kıçım sıkışa sıkışa vercektim atılma korkusu ile...

bugün okula gittim o dersimin notunu öğrenmek için...

acaip stres bunalım ve mide bulantısıda eşlik etti tabi..

normalde çevremdekiler bilir.. bi dersi hiç KAFAYA takmam... :)

ama bu benim için önemliydi... bu okuldan erken kurtulmam bu derse bağlıydı... :)

o yüzden ister istemez teğet noktada olduğum için gergindim...

neyse okula geldim.. ödevlerimin olduğu cd'yi de verecektim ders için...

notlara baktım 3 dersten kalmıştım ve bu derslerden geçemediğim için tek umudum tek o dersti... umudum yoktu GEÇER notlardan en yükseğini almışım...

nasıl rahatladım bilemedim...

sevmiyorum okulu,sistemi ve daima karşı olacağım.. ve ASLA ve ASLA dayatılmalara göz yuman düzenli bir öğrenci OLMAYACAĞIM!...

bu sisteme okula sürekli karşı geliyorum... ailedekilerin vıdı vıdıları için katlanıyorum.. Çünkü bizim bölümde diplomaya bakılmıyor. yaratıcılık ve yaptığın işe bakılıyor....

arkadaşımın patronu dünya kazanıyor.. 4 kez üni den atılmış...

dolu arkadaşım var üni okumadan programları öğrenerek girmiş.. (Bölümüm GRAFİK bu arada...)

tam tersi doluda öğrenci var ÜNİ MEZUNU AMA İŞ BULAMAYAN!....

yani okumakla adam olunmuyor.. ama bizim ülke bu konuda geri kalmaya MAHKUM!...

bizim insanlar etikete bakıyor.. sistem tamamen EGO ve DAYATILMA ya dayalı...

bizim gibi bunun farkında olan gençlerde acı çekiyor...

daha çok konuşurdum ama şimdilik bu kadar yeter :)....

(Atilla1000)

7 yorum:

  1. o kadar harç yatırmışın , gelip gitmişin...
    bitir gitsin yaa...
    diplomanı al , bide kepini fırlat gel.

    olmadı diplomandan çay tepsisi yaparım ben sana takma kafaya ;)

    (justreal)

    YanıtlaSil
  2. kep fırlatmaya karşıyım :) ben biraz garip bir çocuğum.. çocukluktan beri sistemlere inat,karşı,aykırı yaşıyorum her şeyde :D

    ama kurtulmaya bakcam bitirip okulu... :)

    (Aticon)

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler aticim :) Ben sana demiştim merak etme geçersin diye ;)


    (fiddy)

    YanıtlaSil
  4. cidden öle oldu rahatladım valla :)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler =) ama alacağın diploma sadece askerlik için işleri kolaylaştırır grafik bölümünde .senin de dediğin gibi grafik bölümü tamamen yaratıcılık ve yetenekle alakalı .diploma değil amatör ruh daha önemli =)

    YanıtlaSil
  6. Okul bitti sıra yanıma gelmende hadi göreyim seni aslanım kaplanım hehehe :D

    YanıtlaSil