Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2009 Pazartesi

Blog Nerden Çıktı?

Merhaba, ben witchh :) Şincik size bu bloğun nerden geldiğini kopyala-yapıştır yaparaktan (Çünkü bu Atilla1000'in rüyasıdır ordan alıntıdır.) Bu bloğun yapımına bi NEBZE :P yardım ettiğim için memnunum :) Olaylar kısa bi şekilde Ati'nin rüyasında şu şekilde gelişmektedir:

"Rüyalar Serisi 19.07.09

1.Yazlıktayız güya... deniz var sahiller falan... bir kaç kişi toplanmışız... önce bizim istiyor.us toplanmışız :D enya var witch var,nanik,latif,kıvılcım var var vs vs... bi masa var yazlık. konuşuyoruz... yanda bahçe var.. orda ekranlar var... ekranda sitedekilerle ilgili magazin yayınları var koptum :D bende hadi havuza gidelim diyorum.. onlarda tamam az kaldı gitcez bekle akşam olsun diyorlar.. bende acele ediiyorum falan :D sonra kalkıyoruz... bana diyorlar ati sen markete git ekmek ve tatlı al... biz balkondayız terasta... o arada gidiyorum... marketteyim.. markete bir bakıyorum anneannem orda çalışıyor... konuuyorum falan ne zaman burda işe başladın diyorum... yakın zaman oldu diyor.. malzemeleri alıp dışarı çıkıyorum terasta balkonda bekliyolar... merve de gelmiş.. :D baya kalabalık olyoruz.. tıkınıyoruz... sonra;

-havuza gitmicekmiyiz diyorum...

-hayır geç oldu..

cevabını alıyorum. sinirim bozuluyor... :D

ama sonra gidiyoruz...

2.akşam olmuş annemlerle limana gidiyoruz... yunanistan gezisi varmış gemi.. ona bilet alıyoruz... seviniyorum falan.. işin garibi tek gitcekmişim..

akşam oluyor balkondayım beni arıyor birisi ama sesi kısık geliyor...

ardından gencay geliyor :D bana ati bizim sitenin blogspotunu yapsana diyor.. ve uyanıyorum..

rüya sayesinde sitenin blogspotunu yapcam :D ciddiyim... "

der ve bugün bu bloğun temellerini atar.

Vatana, millete tüm sevenlerimize hayırlı olsun.

Okurken eğlenin e mi?

(witchh)

1 yorum:

  1. atinin rüyaları hiç tek bölümden oluşmuyor zaten..

    sezonluk dizilerede taş çıkartıyo valla:))

    (h_g)

    YanıtlaSil