Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Emolar..

Bildiğiniz gibi benim saçlarım kısa. Bir süredir kuaföre gidecek vakit bulamadığım için biraz uzadılar, özellikle kahkülüm ve gözlerimin içine girecek seviyeye geldiler. Ben de mecburen onları yana doğru taramaya başladım. Ve istemeyerek de olsa "Emo" akımına kapılmış, özenti gençlerden biri gibi görünmeye başladım..

Bu sabah çarşıya indim, yolda yürürken yanından geçtiğim kafede oturan 2 genç beni göstererek "Şu emolardan da nefret ediyorum be abi", "Çok haklısın ya, ne o halleri" şeklinde yorumlar yaptı. Seslerini de duymam için bilerek yüksek tuttular.

Sadece onlar olsa neyse.. Arkadaşlarımla buluştum bu olaydan yaklaşık 20dk sonra, beni görünce ilk tepkileri "Fidan ne o hal? Emo mu oldun başımıza?"

Bana son darbe de, bugün müzik dersim vardı orda geldi. Müzik okuluna girdim ben, sınıfın önünde beklerken yan tarafta oturan 7-8 yaşlarında 3 çocuk vardı. Bir tanesi arkadaşlarını dürterek "Baaak Satanist!" dedi -.-

Evet saçlarım kısa, evet yanlışlıkla da olsa uzun kahkülüm var, evet siyah giymeyi seviyor ve Rock müzik dinliyorum.

Ama ne Emoyum, ne de Satanist! cık cık cık.. Bu insanlar gereğinden fazla şekilci..



Evet benden bu kadar, kuaför randevuma geç kalmamam lazım...

(Fiddy)

5 yorum:

  1. Yazmayı unutmuşum :$ ben Fiddy =))


    (Fiddy)

    YanıtlaSil
  2. fiddy fiddy fiddy emo oldun başımıza :D satanist emo kedi de kesersin sen :D

    YanıtlaSil
  3. ya fiddy madem bu kadar laf yedin. yediğinle kalma uzat o saçları nolur...
    bak sana daha öncede dediydim . noooluuurr...

    (justreal)

    YanıtlaSil
  4. Yok ben kedi değil de, hani bir istek vardı sitede "3-5 satanist birleşip aslana dalmak" onu gerçekleştiricem :D


    Yok canım, denedim ben uzun saç gitmiyor bana :) Böyle daha rahatım ;)

    (fiddy)

    YanıtlaSil