Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2009 Çarşamba

Nacizane teşekkür*

Ben istiyor.us adlı web oyuncağına üye olduğum zamanlarda bana bu kadar anlam katacağına inanmamıştım. Temmuz 2007 civarında katıldığım bu sitede şu anda burada bulunan hiç bi arkadaşım yoktu. Ben kendi anlamsızlığımı adlandırmaya çalıştığım o günlerde bulduğum bu sığınak, yeni bi oyuncaktı. Babamızın bi akşam eve gelirken getirdiği o yeni oyuncak kadar yeniydi.

Ben 2007 yılında kendimi büyük buhranlarda hissetmiyordum aslında. Yeni bir hayatın başları sayılırdı. Ama öyle olmuyor(muş) işte, geçmiş denen illet, sen rüzgarda savrulan bir yaprakken seni büyük bir umutsuzluk, karamsarlık ve çaresizlikle aşağıya çekiyor. Zaman böyle geçiyordu 2007 yazlarında. 2008 başlarında yaşadığım çelişkilerde kaybolmaya başladım. Ne olduğunu anlamadığım belirsiz bir süreç içine girmiştim. 2008 ortalarına doğru istiyor.us ile aramdaki alışverişe ara verdim. Dost sesleri duymuyordum artık, kulağıma gelen şeyler bana iyi gelmektense, hiç bir şey hissettirmeyen acı bi sessizlikten ibaretti. 2008 sonlarında bir gün can sıkıntısına sebep geldim tekrar, bir kaç dosttan gelen mesaj vardı okuduğum, gülümsediğim. Bir kaç yazı kalmış benim adıma, teşekkür ettiğim. Med cezir gibi git gel yaşıyoruz hayatın her sayfasında hemen hemen.

Velhasıl, 2009 sonlarına yaklaşırken bu siteye tekrar yzmaya,okumaya başladım. Bana bu siteye adım attıran arkadaşıma minnet borçluyum. Şu sıralar bana kazandırdığı insanları söylemek haddine girmeyeceğim. Ama benim için, gönlüm için, ruhum için yani bu dünya için güzel insanlar tanıdım, tanıyorum ve umut ediyorum tanıyacağım.

Göbeğimi tutarak güldüğüm anlarda oldu bu sitede, gözlerimdeki buğunun arttığı da. Benim yazılarım genelde saçmadır, seçmedir içimden. Bizzat ben saçmayım zaten.

Ama bir önceki yazıda No.13'ünde değindiği gibi benim saçmalarım sizlere - burayı benimle paylaşan herkese- iyi/kötü birşeyler ifade edebiliyorsa ne mutlu bana.

*Bunu yazmayı uzun zamandır istiyordum. Benim için gerçekten önemli olan bu siteyi, bu insanları bir zamanlar hayatımda ne kadar yer aldıklarını sorgularken bulmuştum kendimi. Hata yapmışım.

[Blndguardian]

1 yorum: