Bu Blogda Ara

30 Temmuz 2009 Perşembe

Başlık(sız)

Bu günler güzel geçiyor benim için. Staj süresi içinde yazıyorum şu satırları, sabah pek iş olmuyor o yüzden. Sabah 06.54'e kurulu olan saatimi her sabah 5 dakika erteleyerek 06.59'da kalkıyorum. Hemen banyoya giderek elimi, yüzümü, saçlarımı-ki çok fazla dökükler, neyi yıkıyorsun diyebilirsiniz- yıkıyorum. Eğer varsa sigaram servisi beklerken aç karnına içiyorum bi tane ki aç karnına içmek iyi değil pek. Ondan sonra serviste hûlyalara dalıyorum, uyanıyorum iş yerine gelince. 1 saat sürüyor yol.

Günler güzel geçiyor derken günlerim anlamlı oluyor eskisinden farklı olarak. Eskiden Vega'dan 'bu sabahaların bir anlamı olmalı' derken her uyandığımda, küfürler savururken beni uyandıran saaate şimdilerde aklıma, gönlüme düşen güzellikleri yaşıyorum.

Şimdi sigaram yok, sabah simit çay yaptım, üstüne bi sigara çok iyi giderdi aslında. İçmeyeyim dedim bugün, param da yok zaten, almadım.

Akşam saat 6'da çıkıyorum işten, eve varışım 7.30'u buluyor. Yol da uyuymaya çalışıyorum, ama olmuyor genelde. Eve geliyorum oturup elimi,ayağımı yıkadıktan sonra bilgisayarımın başına oturuyorum. Siteye (istiyor.us), şu an yazdığım blog'a,haberlere falan bakınıyorum. Sonra benim içimde eşsiz bir yer kaplayan Diablo II oynamaya başlıyorum. Kayboluyorum saatlerce zindanlarda, alevlerin içinde. Onu bunu kesip, doğrayıp yaşadığımın farkına varıyorum.

İnsana yaşadığını hissettiren şeyler ne garip aslında. Ya acı, ya mutluluk. Arasında, Araf'ta yer aldıysanız eğer anlıyorsunuz hissetmemenin nasıl birşey olduğunu.İnsana varlığını unutturan derin ve sessiz bir karanlık, sıkışıklık, Araf...

Ben mutluyum evet, ve bu bana varlığımı farkettiriyor.

Adalar buluşmasına da değineyim. Arkadaşlarımız Atilla1000 (Ati), Marsi (Murat), Wicth (Gencay), Akılhapishanesi (Alper) ve Süvari (Emre) vardı buluşma da. Ben uzun zaman kendime vakit ayıramamışken güzel insanlarla güzel vakitler geçirdim. Teşekkürü borç bilirim.

=)

******************************

Belli bir süredir yazamadım blog'a, malûm yoğunluk sürüyor.

(BLND)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder