Bu Blogda Ara

24 Temmuz 2009 Cuma

bayanların stres atma yöntemleri hakkında

Genelleme yapmak istemesemde bir bayanın huzuru yakaladığı ,stres attığı anlarda ikisi olarak alışveriş yaptığı ve saç kestirdiği anlardan bahsedilir. bir bayan olarak bende ise durum şöyle ;


Öğrencilikten çıkana kadar hiç " alışveriş yapayımda sakinleşeyim " dediğimi ...

"Alışveriş yapınca sakinleşirim "genellemesinde bulunduğumu hatırlamıyorum.


Lakin el işle beraber para da görünce bende böyle bir potansiyel olduğunu farkettim.
Tek iyi yanım bütçemi kasacak alışverişlerde bulunmamam. Aldığım küçük bir şeyin bile o an beni mutlu etmesi. Aldığım şeyin kendime olmasına da gerek yok. Mesela bakkala girip o an etrafta kaç çocuk gördüysem hepsine dondurma aldığımda görülmüştür. Tabi bu tür davranışlarım mahalleden geçerken fareli köyün kavalcısı şeklinde çocukların peşime takılması neden oldu ama olsun ben o an rahatladım ya yeter...

Kuaförün bende huzur yerine gerginlik yarattığı bir gerçektir.gerçekten kuaförlerle aram iyi değildir. benimkisi fobik bir durum.
4-6 ayda bir kuaförün yolunu tutar saçlarımı kestiririm.O sebeple saçlarım bayaa bir uzun. ama bu fobik durum saçlarımla şahsi olarak ilgilenebilme yetiside kazandırdı.
hatta üniversitede ,kaldığım yurttaki odam bir nevi güzellik merkezi konumunda çalışırdı. avon satan arkadaşlarım , saç uzmanı ben , birde ağdcımız vardı.... :) tipik kız yurdu işte ...

(justreal)

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bende alışveriş de, kuaför de inanılmaz işe yarıyor..

    Kızların genelde yaptığı gibi kıyafet, takı alışverişi falan değil benim sevdiğim. Kitap, CD, DVD alışverişi beni aşırı rahatlatıyor.

    Kuaför olayı eskiden beni de stres yapardı ama son kuaförümle tanıştığımdan beri bu durum değişti. Adam benim ne istediğimi ben söylemeden anlıyor, 1 yıldır sadece ona gidiyorum ve çok memnunum. O yüzden artık rahatlatıyor saçlarımı kesmek =)

    (Fiddy)

    YanıtlaSil