Bu Blogda Ara

24 Temmuz 2009 Cuma

Kendimi kutluyorum :)

Bugün iş yerinde işlerin olmaması ve boşta kalmam benim hayrıma oldu bi nevi...

aldım elime bir kağıdı ve aklımdan geçenleri yazdım...

bu yazılar zamanla yerini hayatımla ve nereye kadar geldiğimle ilgili bir noktaya bıraktı...

Zor bi hayattı benimkisi... Çünkü çocukluktan bu yana dikkat eksikliği,dışlanma ve depresiflikle boğuşmuştum...

başlığın adına adım adım terapi koydum.. ve aldığım sonuç inanılmazdı... resmen kendi kendimin psikoloğu olmuşum...

tam 6 yılda adım adım olduğum noktaları yazdım... ve inanamadım kendime... nerden nereye gelmişim dedim...

Geçmişteki bunalımlı,depresif,intihar düşünen,asosyal ati, 5-6 yılda hiç bir psikolog destek almadan ne noktalara gelmiş... kısaca bu özelliklerin tam zıttı haline gelmiş...

Toplam 10 aşama var ve şuan 7.aşamaya kadar gelmişim... ben bu sınavı vermişim :) hemde desteksiz...

insan en iyi kendisinin psikoloğudur derler ya...

çok doğru...

Sevgiyle kalın :)

(Atilla1000)

3 yorum: