Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2009 Pazartesi

age sex location

İnternetle dünyaya açılımı türk halkı olarak gerçekleştirdiğimiz 90 ların sonu milenyum başı artık hepimiz birer net kurdu olmuştuk. işin kötü tarafı daha internet ağını sadece başımıza ağ örmek için kullanıyorduk. ortaokuldaydım ve internet bağlantısını internet cafelerde sadece ırc mırc aklınıza sohbet programı ne gelirse onda kullanıyorduk arkadaşlarımla . eğer entellektüel günümdesyem ıcq da ingilizce sohbet ederdim.
o zamanların kısa ve hızlı sohbetlerinin girişgahı "asl? "sorusuyla başlardı. neydi "asl" ?

İlk duyduğumda işin pirlerine danışmam gerekmişti.age sex location (asl)
yaşımız küçük malum, cinsiyetimizi söylememiz biraz da taciz olaylarına neden olmakta , yerimizi söylemek ise tam bir intihar...
işte o an cümbüş başlardı . o an istediğim kişi olurdum.

age ;27
sex ;female
location: en azından gezip bildiğim bir yer

ben bi psikologum. amacım ; sohbet eden ikililer arasında kurulması muhtemel duygusal ilişkilerin yoğunluğunun takibi

********************************************************************

age 16
sex; male
location; istanbul

ergenim. haliyle libido seviyem yüksek ve kendime hatun aramaktayım.

*******************************************************************
age; 36
sex ; male
location ; ankara

doktorum. işim param pulum yatım katım var ama saadeti yakalayamamışım.

*******************************************************************
gerçekten bu sohbetlerden birşeyler uman varmıydı bilemiyorum ama o yaşlarda bizim için bir eğlence kaynağı idi bu sohbetler ... umarım şu sıralar gençlerimiz yapacak daha abuk işler bulmuşlardır kendilerine :)

(JUSTREAL)

2 yorum:

  1. Ben de erkeğim, erkek arıyorum location: farketmez, her türk park orman bana uyar.

    Var böylesi de var ben sadece göstermek amaçlı, yoksa yok benim böyle bi dileğim,isteğim..
    Sevgiler saygılar sayın Justreal.

    (Blnd)

    YanıtlaSil
  2. olmaz mı???
    her yerde her türü var...
    :)

    YanıtlaSil