Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2009 Perşembe

BAŞLIKSIZ!!

EEyyy...Ruhumun en narin sitesi..

çok yazdım ben sana..derdim oldu paylaştım,umudum oldu çoğalttım senle..ama şimdi anla susmamda ki nedenleri.ben Mevlananın Şems i gördüğü gibi seni bende, beni sende göremiyorum ki..görsem görsem bir ayrı cihanda görürüm ikimizi..kızıllığı yakar o zaman da o cihanın güneşinin bedenimizi..24 saat yetmez ise..belki dünyada ki saatlerden çalar çalar cihanımızdaki günlerimize ekleriz..çünkü bilirsin açılmaz öyle kolayla bizim sözlerimizin penceresi.. açılsada hemen çıkmaz ebedi hayatımızın terazisi...gecenin karanlığı yakar..gün ışığı boğar bizi..varolanı yok ederiz..yok olanı var...varsın ömrü uzun olsun günlerimizin..yirmidört değil...otuzaltı değil..yetmişiki değil..daha.. daha uzun olsun cihanımızda ki bir günün süresi..

karartma gözlerini..bi ben değilim ki o cihanı senle paylaşmak isteyen..uzat hadi ellerini..bak ALLAH bile vermiş sana geleceğinin izlerini..iki kaşının ortasındaki karamsarlık çizginim ben senin..gitte güldürsün seni şimdilik yirmidört saatlik günün güllerii.

ve kaybolacak bugünde gecenin yokluğunda, senin hayatımda daha çok varolacağının fısıltılarında....

hepiniz gibi bende burda olmaktan mutluyum.en önemliside istiyor.us la bağlantılı bi yerde bulunduğum için gururluyum..

not: ne yazmalı nerden başlamalı derken böyle bişi çıktı..aslında söylemek istediğim sadece çok MUTLU olduğumdu:))


(hicligin_gölgesi)

2 yorum:

  1. En güzel kısmı son cümlendeki sondan önceki kelimeydi hani büyük harflerle yazdığın :)

    Allah bozmasın mutluluğunu :)

    YanıtlaSil
  2. Amin cnm..:))

    bu mutluluk daimi olur inş. hepimiz için..

    YanıtlaSil