Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2009 Salı

Büyük Ada Site Buluşması Vol. 1

Yani site buluşması dediğime bakmayın 6 kişiydik. 6 kişi kalmamızda bütün emeği geçen arkadaşlarımıza ayrıca teşekkür ediyorum. Ama ben eğlendim, bunu söyleyebilirm :)

Sabah Blnd'la buluşup iskeleye gittik. İskelede Akılhapisanesi ve Süvari'yle buluştuk kocaman bir vapura insan silsilesiyle ve onların akın etmesi sonucu sel halinde vapura bindik. Çok şükür, oturduk. Ata Demirer'in showunda yaptığı espiri misali suyun içinde gidiyordu vapurun yarısı. Derken Blnd'ın yanına oturan gruptan (ellerin 2 tane 5 lt'lik su 3 karpuz vs.) bir amca " Gençler kayın biraz sıkışak" diyerekten yanımıza oturdu. Muhabbet ediyoruz amcam bizi dinliyor arada yorum yapıyor, kopuyoruz. O arada ise Ati arıyor ve bana "Biz aynı vapura bincekmişiz sizinki buraya uğrayacakmış" diyor. Kahkahalarla gülüyoruz buna çünkü vapur hınca hıç dolu ve Kadıköy'e yaklaşmamıza rağmen vapurda bir yavaşlama yok. Bunun üzerine biz de ona "Hee Ati yer ayırdık size gelince oturursunuz, vapurun arka tarfında açık yerdeyiz diyorum". Düpedüz dalga geçiyoruz Ati sabah mahmurluğuyla anlamıyor :)

Vapur Kadıköy'ü geçtikten sonra Ati arıyor ve "Ya o vapur çok doluymuş buraya boş vapur gönderdiler" diyor. Biz hala gülüyoruz :) Biz bu telefon hadisesini yaşarken, içerden cümbüş sesleri gelmeye başlıyor, bildiğiniz darbuka ve kopan, şarkı söyleyen insanların sesini dinliyoruz. Çaycı geldi o sırada, ben Blnd ve amca çay içerkene, Akılhapisanesi ve Süvari kahve içmeyi tercih ediyor ve kahve alamaya içeri gidiyorlar. Döndüklerinde ise içerdeki insanların "altın günü" misali oynadıklarını ve bir grup arap sandığımız sonradan iranlı olduğunu öğrendiğimiz insanları ilahi okurken gördüklerini söylüyorlar, kopuyoruz :)

Sonrasında iranlıların bir kızımı kâh fotoğraf çekmek için kâh videoya manzaraayı çekmek için bizim olduğumuz bölüme doluşmaya başlıyorlar.Mecburan başlarına bulunan rehberlerden biri de onlarla geliyor. Onlar kendi aralarında konuşup bizim yanımızda manzarayı seyrederken bizim amca(!) onlarla arapça konuşmaya başlıyo ve bizim o anda çenelerimiz göbeklerimize düşüyor o da yetmiyor amcam bize tercüme yapıyor. Amcama saoruyorum

-"Pardon abi kaç dil biliyorsun sen?"
-"Arapçayı ana dilim gibi biliyorum, ingilizce, almanca, rusça, türkçe, kürtçe" dedi

Ben şok amcam gülüyor :D

-"Abi senin meslek ne pardon?"
-"Modelistim ben Şişli'de butiğim var"

Al sana 2. dumur!

Dahasında da öğreniyoruz ki amcamın gitmediği ülke kalmamış Kuveyt'ten tutun, fransaya kadar. 3 çocuğu varmı biri lise sona geçmiş diğerleri üniversitedeymiş Ankara'da. Helal olsun valla. Blnd ise bu kadar dumurdan sonra tek diyeceği cümle "Ummadık taş baş yarar" demek oldu. Amcam ve arkadaşları balık tutcaklarmış Heybeli Ada'da ve yiceklermiş "Çok tedarikliyiz" dedi ve indi :)


Yoruldum be! Ayrıca her an benim pc kapanabilir, güvenemiyorum. Devamını yazacağım. Bekleyin :P ^_^

*Witchh*

1 yorum:

  1. Daha benim daha dumur olduğum o şapkalı amca (?) hadisesi var..

    (BLND)

    YanıtlaSil