Bu Blogda Ara

24 Temmuz 2009 Cuma

İlham Perisi Gelmeyince

Bekledim, bekledim. Belki o "ilham perisi" denen şey bana da gelir de bloga böyle süper bir şeyler yazarım ben de diye. Olmadı ulan! Gelmedi bir türlü. O yüzden biraz sonra saçmalayacaklarım için şimdiden kusura bakmayın, "he" deyin geçin be :)
Son bir kaç günün özetini yamak istiyorum. (Nitekim bence böyle bir haftadan sonra pazar günü kendime gelirim diye düşünüyorum.)

Pazartesi günü: Yahu geçen hafta hocaya söz vermişiz, (hay misafir öğenci olmayaydım herkesin gözüne batıyoruz çatır çatır) ödevi yetiştirememişiz mel mel hocadan ek süre istemişiz o da güç bela vermiş. Bre gerizekalı, (o "gerizekalı" ben oluyorum) sen hangi akla hizmet bunu istiyorsun hocadan hayatında kaç tane ödev proje yapmışsın ki bi de üstüne arkadaşına da söz vermişsin gelmeyecek diye "ben yaparım senin ödevini de" diye. Neyse okula gittim gayet rahatım (durmuşum yine 4 gün evde yatmışın dana gibi) diğer dersime gitmedim nasılsa yaparım diye.Arkadaş da aradı "ödevi yarın veririz yaa kasma ben şehir dışındayım hoca sonra benimkini kabul etmez"dedi. Yahu kuzenimle buluşacağımız tuttu iyi mi söz de vermişim önceden.Haydaaa battı balık yan gider. Geçmiş olan günüme mi yanayım diğer dersi kaçırıp yoksa ödevi vermediğime mi. Yine salı günü veririm ödevi dedim (o kadar da rahatım yani biri de dur demedi)

Salı: Pazartesine bu kadar atraksiyon yetti mi? yetmedi :P akşamına amcam aradı yarın yengenle kuzenin seni evden alsın kuzenin sizin okula bakıcak dedi. (kuzenim ÖSS'ye girdi de üniversite beğenmeye çalışıyor)Ulan yine gitti ödev iyi mi? Kesin eminim yani bugün de ödevi veremezsem nanay. En azından erken gitsek de onların gönderince hemen yapsam ödevi çünkü 14.00'da yine dersim var ve pazartesi günkü olana girmedim haftaya da sınavım var böyle iğrenç bir çıkmaz işte( bu ders ödevi olan dersten farklı bir ders). Sabah okula gittik; kuzenim mimarlık istiyordu ama yengem benim gibi elektrik-elektronik mühendisi olmasını istiyordu. Zaten bizim okulun mimarlığına puanı ve sırası yetmiyordu. Bizim fakülteyi gezdirdim iki tane hocamla tanıştırdım ama hata yapmışım anladım her iki hocam da " nasıl bir meslek yapmak istersin?" diye sorunca "ben tıp filan istiyordum ama olmadı, şimdi de mimarlık istiyorum işte" diyince hocalarımın nefret edici bakışlarını maruz kaldı ama bu onun farkında olmadı tabi. Ben anladım ama :( Toparlamaya çalıştım durumu ama her ikisi de kızın gözünü daha da korkutup yolladı :D
Hocalarıma da ailem sayesinde rezil olduğum için bir daha kendimi kutluyorum. (sanane lan sanane ne tanıştırıyon! Okulu tanıt, yolla di mi? Ama yook illa iyilik yapacaksın)

Gel gelelim ödev meselesine onları okuldan yolladığımda saat çoktan 14:00 olmuştu bile acele bir şekilde bilgisayarın başına gittim Multisim'de devreleri çizdim bastırdım.Artık sadece çözümleri kalmıştı.Lakin hoca ödevin bir tez öncesi hazırlık gibi (yuh be tez nere 2 sayfalık ödev nere!) düzügün şekilde yapılmadı gerektiğini söyledi. Onlarla uğraşmak ayrı zamanımı aldı. Ohoo saat 15:08 olmuş. İlk saati gitti dersin, hatta 2. derse girdiler. Arkadaşın kağıtları bende onunkileri de yazmam lazım ama ben yazarsam hoca anlar. Kardeşime verdim yazsın diye, hızlıca yazsın gideyim diye ( o anda mideme bi ağrı saplandı fln ben oturduğum yerde kalakaldım zaten) o yazılım mühendisliğinde okuyor nerden bilsin omega ne, sigma ne onları yazmaya uğraşıyor, el alışkanlığı yok sürekli silip baştan yazıyo sinir oluyor. saat 15:36 ve ben okula varıyorum. Ödevi can havliyle veriyorum, kurtuluyorum. Oh be! Hocaya ödev için bir daha tek kelime edersem mal diye alnıma damga vursalar yeri. Neyse dersin son saatine yetişiyorum ve hocanın en azından hangi konuya kadar işlediğini öğrenmiş oldum. Ama dersin ne kadarını biliyorsun diye sorarsanız ancak %20 derim şu an. Ve hoca da 50'nin üstüne C vereceğini söyledi. Kısacası çook çalışmam lazım çook :(

Son 2 gündür de sakin ama uykusuz bir hayat geçiyorum. Ödevini verdiğim hoca manyak gibi konu işliyor. Üşenmedim saydım 3 haftada 55 sayfa işlemiş ya. O kadar yazı yaramayacak ama ben yine de vicdan hesabına girmemek için not tutuyorum.

Bütün bu başıma gelenler, yaz okuluna kalmamın sebebi; sınıfta kaldığımdan değildir (evet böyle bir rahatlıkla sınıfı geçtim). Kredi tamamlamak zorunda olduğumdandır. (o apayrı bir konu).

*Witchh*

Not: Kafanızı şişrdiysem gerçekten üzgünüm :(

1 yorum: