Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2009 Salı

içime Jupiter kaçtu :(


Blog günaydın öncelikle... kendime soruyorum nedir bendeki bu üşengeçlik diye?!

kalktım. staj yerim beni bekliyor fakat gidesim yok...

telefonumu açacağım. kalkıp açasım yok...

iş yerine mail atacam yarın oradayım diye... bir türlü atamıyorum...

fotoğraf makinemin şarjı bitti.. şarja takcam... yapasım yok...

ödevleri cd ye koyup okula getireceğim.. yapasım yok...

arkadaşı arayacağım kalkamıyorum yerimden...

çişimi yapacağım direniyorum... :D

kahvaltı yapacağım yine kalkamıyorum...

spora gideceğim akşam giderim diyorum...

soruyorum kendime noluyor bana :| ?!

Astrolojide Jupiter burçlara girdiğinde korkunç tembellik yaparmış.. kontrol etmem lazım Jupiter Başak ta mı acep?!

eğer değilse bile şuna eminimki ;

İçime Jupiter kaçtu :(

(Atilla1000)

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. sağolasın selvicik :D civcivim benüm :P takibe al bakayım bizim bloğu izlemeye yani :D (Aticon)

    YanıtlaSil
  3. Aldım bile yavrum kaçar mı benden :)

    YanıtlaSil