Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2009 Salı

Daldan dala*

Bugünü dinlenme günü sayabilirim sanırım sayın okuyucu. Hava çok sıcak ve ben sabahın 8'inden beri adliyeymiş, hastaneymiş, ehliyet kursuymuş dolaşıyorum. Ancak bitti işlerim, vücutsal fonksiyonlarımda belli bi bozukluk var zaten. Ruhuma da sıçramış durumda bu. Zaten 'sıçrasa ne farkeder ki ' derdim önceleri. İnsanın ruhuna özen göstermek istemesi durumu ne kadar da güzel bişeymiş. Tüm bu çevremde dönen dünyanın anlamını kavramaya başladığımdan beri böyle hissedeceğim umudunun bi ütopya olduğunu sanırdım. Değilmiş, ya da ütopyalar da gerçek olabiliyormuş.

Bişeyleri ütopya diye adlandırmak ne güzel dimi ? 'Benim ütopyam ' diyorsunuz, tamamen size ait oluyor.. Adlandırabilmek önemli hissettiğini, hayal ettiğini... Ancak her hissedilen adlandırılmaya ihtiyaç duymaz, bu sebepten ötürü kıralan kalpler, çizilen hayatlar, kızaran gözler görüyoruz... Yazık etmeyin, hem kendinize hem de çevrenizdekilere. Duyarlı olun.

Aslında geyik yapmak istiyordum yazıya başlarken ama değinmek istediğim bişey daha var, konu dağıldı farkındayım ama dile getirmeliyim. Ehliyet almak için göz muayenesine gittim. Kolduğa oturdum 10 saniyede bitti muayene. Karşıdaki iki harfi oku dedi ve bitti. Bu kadar. Ya ben renk körü olsam da yarın öbür gün içinde yüzlerce kişin öldüğü bi kazaya sebebiyet versem ? Ya zor seçiyor olsam da, karşıdan gelen arabayı görmesem.. Hayır yani benim gözlerim iyi görür (maşallah de okuyucu) de ben gibi değil ki herkes.. Bu açığı sizlerle paylaşmak istedim.

Neyse Allah'tan ehliyet kursunu ucuza kapattım. Cebime biraz para kaldı. (=

Sizlere söylemk istediğim bişeyler daha var,

'Umudunuzu kaybetmeyin, ya da kaybettiğinizi düşünmeyin. Hayat karamsar olunacak kadar kötü değil(miş). Ben o kadar karamsar, o kadar karanlık olduğunu düşünürken bu hayatımın, umut ışığının söndüğünü hissederken tamamiyle, yaşatmış içim bir parça ışık. Ben bilmeden, görmeden... Haliyle şimdilerde güzel hissediyorum, Allah nasip ederse daha güzel olacak bişeyler. '

Başka bir yazımda, bu güzelliklerin bana dönüşlerini, hissettirdiklerini paylaşmak istiyorum. Belki daha güldürüşlü olur.
Zirâ aldığım eleştrilere göre 'çok edebi' yazıyormuşum. Beni kızdırma Ati, senin adına bi yazı yazarım e-5'e çıkamazsın.
=)

Bir de spor gündemine değineyim, Galatasaray takımını tutuyorum ben. Pis tutuyorum ama ha.Bu sene onlar için de iyi olur inşallah diyeyim, başlığıma uyayım.

Eyvallah.

*Semra Hanım vardı bi zamanlar tv gündemimizi deli gibi meşgul eden. Ondan alıntıdır.

(Blnd)

6 yorum:

  1. ben hala alacam ehliyet :D Allahtan ümit kesilmez diyelim :P (Aticon)

    YanıtlaSil
  2. Bir şeyi açıklığa kavuşturmak istiyorum Ati'nin adını temize çıkarma adına o eleştiriyi Aticon yazmadı :)

    YanıtlaSil
  3. yine ortalığı karıştırdınız di mi,pis herifler :)

    (joya/coya/ceyo/ceyar ne derseniz..)

    YanıtlaSil
  4. auhsuhauha (Aticon con çocuk :P )

    YanıtlaSil