Bu Blogda Ara

31 Temmuz 2009 Cuma

Benimkisi bir rüya

Bu gece farklı bir rüya gördüm.Geçmişten birisi (bay x)... Şu sıralar aklımın ucundan bile geçmemişti kendisi... rüyalarım biraz saçma olur benim ama bu sefer kurgu muhteşemdi.

Gerçekleri anlatıp rüyama geçeceğim .
Bu elemana vakti zamanında (4 yıl önce) ilgimi belli etmiştim.Nazikçe reddedilmiştim.Arkadaş moduna girişimizde telefon numarasını başkasından aldığım için bana kızmıştı filan fırt...
ne salakça değil mi? sanki kız çocuğu kendisi ...

Rüyama gelince eski mahallemdeki evime gireceğim .Bir bakıyorum bay x ve ekürisi önümdeler.Bana doğru birşey diyip gülüyorlar. Ben arkasından "bay x" diyerek bağırıyorum. Koşarak uzaklaşıyorlar.Evime çıkıyorum .Gayet sinirliyim.Düşünüyorum"Bunların burda işi ne ? biri mersinli teki kayserili..." neyse evden çıktığımda bir bakıyorum "bay x" tek başına ,simokinimsi birşeyler giymiş,yürüyor yolda. Takılıyorum peşine ,beni dinlemek istemiyor."Özür "diliyorum. "4 yıl önceydi. Rahatsızlık verdiğimin farkında değildim" diyorum .umursamıyor.
Birden sağımdan solumdan bay x in üni arkadaşları fırlıyor.Beraber yürümeye başlıyoruz.Meğer bir buluşma tertip etmişler Konya da.
Bir bayan arkadaşı yanıma anaç bir ifade ile yaklaşıyor.Ona "bay x den özür dilemek istediğimi ama beni dinlemediğini " söylüyorum.Kolumdan tutup bay x in yanına götürüyor beni "4 yıl geçtiğini , köprülerin altından çok sular geçtiğini sölüyorum kendisine...
özrümü kabul ediyor.Buluşmaya bende iştirak ediyorum. Buluşmanın sonunda ben basıp gidecekken yanıma geliyor bay x " helalleşiyoruz" ve ben sessizce evimin yolunu tutuyorum...

rüyamı yorumlamak istemiyorum .ama aklıma kötü şeylerde geliyor.Umarım sağlığı keyfi yerindedir bay x 'in .


(justreal)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder