Bu Blogda Ara

26 Ağustos 2009 Çarşamba

...BALON((cuk))lar...

ne hikmetse sokakların ve adımlarımın tadını çıkaramaz oldum son günlerde..çünkü sürekli bi koşuşturmacanın içindeyim.hep acelem var hep acelem var..

bu sabah saat 8:14 itibariyle evden çıktım.8:15te geçicek olan belediye otobüsünü yakalayıp, son günlerde asla vaktinde gidemediğim işime yetişme umudum vardı.ne yazık ki olmadı:(

durağa vardığım da ne otobüs vardı ne de o her sabah bekleyen insanlar..durağın arkasına park edilmiş( gölge olduğu için) araca yaslanıp bi sonraki otobüsü beklemeye başladım.sonra kar yağar gibi bi sürü baloncuk yağmaya başladı üstüme..çok güzeldiler..avcumla yakalamay çalışıyordum ki..baloncuk fabrikasının (neden fabrika dediğimi bi sonraki parağrafta açıklayacağım) sahibi o minik burunlu yakışıklının gülücüklerini duydum.

nasıl bu kadar çok baloncuk yaptığını merak edip yukarı baktığımda ne göreyim..elinde silah gibi bişey var.ne üflüyor ne çaba harçıyor.tetiği çekiyor ve her yer baloncuk oluyor.o gülmeye devam etti bense sustum.oysa böyle mi baloncuk yapardık biz_?

hep pembesini alırdım o silindir kutuların.içinde köpürtücü bi kimyasalın olduğu bu silindirin kapaından bi çubuk inerdi silindirin içine..ve o çubuğun ucunda da etrafı tıttıklı bi çember olurdu.üfleyip baloncuk yapardık.sonra o baloncukların peşinden koşardık.hatta bi baloncuğun içine bi tane daha baloncuk yapardık.onun içine bi tane daha..:))

ananemin yanına gittiğimde (kışları hafta sonlarım,yazlarımın tümü ananemin kasabasında geçmiştir) ananem işin ucuzuna kaçardı.mehmetle (çocukluk arkadaşımdır(küçükken hep onla evleneceğimi sanırdım:))) ikimize 10ar cm uzunluğunda birer hortum verirdi.o zamanlar sıvı bulaşık deterjanlarıda pek yoktu heralde.tek diye bi marka vardı.işte o bulaşık deterjanından bi parmak alır bi bardağın içine koyardı.ağzına kadar su doldurup eritirdi.verirdi elimize..hortumu içinde çalkalar çalkalar üflerdik.sabah demez akşam demez koştururduk sonra o yaptığımız baloncukların peşinden:))) hiç yorulmazdık..sıkılmazdık..acıkmazdık bile..


sabah sabah "cuk" diye canımı sıkan ne oldu anlayamadım aslında..

  • geçmişte kalan çocukluğum mu_?
  • çocuğun balkonda yalnız oluşu mu_?
  • bu kadar kolay elde edilen baloncuklar mı_?(bu olmalı(ama kolay elde etmiş olsada mutluydu çocuk(bilemedim:( ))

(hiçliğin_gölgesi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder