Bu Blogda Ara

8 Ekim 2009 Perşembe

Facebook

Facebook.

Herkes orda.

Herkes onu seviyor(!). (Daha doğrusu herkes ona bağımlı)

Kabul ediyorum ben de öyleyim.

Ama bu onun tamamen saçma ve gereksiz olduğu gerçeğini değiştirmiyor.


Facebook'ta ne yapıyoruz? Başkalarının profillerini kurcalayıp, kim kiminle nereye gitmiş, kim nerede ne giymiş, kim ne zaman ne yapmış vs vs şeyleri inceliyoruz.

Facebook = Takipçilik

Facebook'ta harcadığım her dakika için bir yere 1TL koysaydım zengin olurdum. Bence vakit kaybından başka bir şey değil. Ama herkesin içinde bir izleme ve özellikle izlenme ihtiyacı var. Bu yüzden Facebook'un popülerliğini yitireceğini hiç sanmıyorum.

Facebook'un faydalı tarafları yok mu? Var. Ama bunlar gerçekten az.

Facebook hayatıma şimdiye kadar sadece 2 şey kattı.
Gerçekten muhteşem, eğer hayatımda olmasalardı büyük bir eksiklik hissedeceğim iki insan.
Sadece onlarla tanışmamı sağladığı için bile Facebook'u seviyorum.

Ama bunun dışında bence tamamen bir vakit kaybı..


(Fiddy)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder