Bu Blogda Ara

25 Ağustos 2009 Salı

"Aaa,senin sevgilin yok mu?!"



sık söylenen,sıkça da duyulan bir cümle zannımca..sanki eksik haline getirilmiş birşey.her daim sevgilisi olmalıymış gibi insanın.ekmek gibi,su gibi bir ihtiyaç sanki..sevgiliniz yoksa yandınız.emin olun bir sorun varmış gibi sizde.ama hayır,siz de onlardan olmalıydınız..ard arda 2 aylık ilişkiler yaşayıp her seferinde parmağınıza taktığınız yüzükleri tesbih misali ipe dizmeliydiniz.her 2 aylık periyod sonucunda "höff,ay arar da şimdi beni bu ya" diyerek telefon numaranızı değiştirmeliydiniz.terkedilenseniz arkasından 2 gün ağlayıp(gerçek anlamda 2 gün) 3.gün hemen "sevgili yapmalıydınız"

böylelikle içi boşalıyor bazı kavramların.nedir ki sevgili olmak.."baaak benim sevgilim var" diye yeni bisiklet alıp mahallede turlayan çocuklar misali çalım atmak mı? "ben çok çekiciyim,bu kız/erkek de beni beğeniyo.çıkıyoruz biz,sevgiliyiz tamam mı.senin sevgilin bile yok,eziksin" demek mi içinden içinden kıs kıs gülerek.

eski kafalı adamlar gibiyim.bazı şeyleri cidden anlayamıyorum,anlamak da istemiyorum.reddediyorum.bunlara aslında var ya vericen zopayı,vericen zopayı..neyse..

(joya)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder