Bu Blogda Ara

8 Ağustos 2009 Cumartesi

işte ideal firma!

Bir siparişle başladı her şey, en başından son anına kadar sorunlu olan bir sipariş...
İlk sorun sipariş vermeye kalkmamızla başladı. Ancak farkettik ki aynı başlık altında iki ürün var. Bu sorunu hallettik ve siparişimizi verdik.
Sorunlar zinciri siparişin zamanında gelmemesiyle başladı. İstanbulu aradım ve verilen cevap: "Kusura bakmayın ilginç bi sorunumuz var. İthalatçı firma evlenmiş ve balayına çıkmış. Giderken de şirketi kapatıp gitmişler birkaç siparişimiz daha var ve onları da gönderemiyoruz." Ben tabi haliyle şoku atlattıktan sonra tamam o zaman haftaya olsun dedim. Diğer hafta balayının bir hafta daha süreceğini öğrendim. Tepkim ne kadar profesyonel bir şirket ve ne kadar azgın bir çift...
Derken bu siparişimiz bi doğum günü hediyesiydi. Doğumgünü geldii geçtii hediye hala gelmiyor.
Ve müjde! Altı ağustosta kargom ulaştı. Ancak kapıya üstün zekalı bir şahsiyet geldi. Seslerinden dolayı kapının dürbününden baktım. Siyah giyinmiş elinde kutu olan biri. Ancak kapıyı çalmadı. Ben de o değilse rezil olmayayım diyerek açmadım. Sonra da akşam üstü kargoyu almak için UPS i aramaya başladım. Bir buçuk saat sonra UPS i buldum. Hayvan pazarının yanında çıktı. Gittiğimde aldığım cevap: "Eleman getirdi adreste kimse yok tanıyan da yok". E tabi kapıda babamın adı yazıyo soyadından çıkarmak çok zor bir olay haliyle.
En son ve en büyük sorun... Gelirgelmez merakımdan açtım kargoyu ve üstündeki ingilizce yazıyı okudum: WARNING! kalp rahatsızlığı olanlar ve epilepsi hastalığı olanların oynamaması önerilir! O an kaynar sular döküldü başımdan. Çünkü hediyenin sahibi epilepsi hastası... :):)

(lcanderin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder